FORSKELLIGT TIDLIGERE ARBEJDE – TIL KARINA

01

BoFinans | Case med ejendomsmægler skal tiltrække flere

Opgaven var at tiltrække flere ejendomsmæglere. Derfor lavede jeg en artikel med en ejendomsmægler, der fortalte, hvordan han fik flere salg igennem ved at benytte Janne Jochims. Teksten er opsat til print og fungerer som udvidet visitkort, når JJ besøger ejendomsmæglere. Her er den også lagt på LinkedIn. Det er underspillet, at det er en reklame.

02

Psykolog Lasse Dohlmann | Website for tillid og positionering

.Opgaven var at lave et website, som kunne give Lasse Dohlmann flere patienter. Det blev en proces med at blive skarpere på, hvad LD stod for. Jeg lavede tekst, foto og opsætningen af website i WordPress. 

03

Coach og psykoterapeut Jesper Sloth I Kernehistorier og videoer

Opgaven var at definere tydeligere, hvem Jesper Sloth er. JS havde brug for at vise sine to sider af sin profil: ledelsescoach og terapeut over for potentielle kunder/ klienter. Vi definerede hans kernehistorier gennem samtaler og optog cirka tyve videoer. Foreløbigt er der produceret otte og udgivet fire, der er kommet på LinkedIn, hans hjemmeside, en bookingagents hjemmeside og på hans YouTube-kanal.

04

Branding gennem uddeling af pris

Opgaven var at lave en video, der skulle give opmærksomhed til en prisvinder. Videoen skulle primært vises på en kongres og blev ellers lagt på sociale medier. 

05

Hus til salg | Den Engelske Haveby

Opgaven var at sælge mit eget hus. Her benyttede jeg offline et mæglerskilt og online et Facebook, Boliga og et website til at skabe opmærksomhed og formidle tryghed i forhold til handlen. 

06

BoFinans Gribskov | Træng gennem flimmeret - call to action

Opgaven lå på at få flere leads til Ina Larsø, der er økonomisk rådgiver. Jeg skulle stramme budskaber op og trænge gennem flimmeret på meget lidt plads i en ellers ret broget avis. Call to action ligger i buen til højre, hvor selve buen peger på telefonnummeret.